Studenckie Towarzystwo Naukowe WUM dofinansowuje inicjatywy podejmowane przez Studenckie Koła Naukowe zarejestrowane na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Na jakie cele można uzyskać środki finansowe?
- wydruk materiałów konferencyjnych,
- wydruk dyplomów, podziękowań itp.,
- nagrody dla uczestników.
Dofinansowanie NIE może obejmować poczęstunków, cateringu itp.
Kiedy należy zgłosić się w sprawie dofinansowania?
Do dwóch miesięcy przed terminem rozpoczęcia wydarzenia przedstawiciel Studenckiego Koła Naukowego organizującego konferencję zobowiązany jest dostarczyć drogą elektroniczną:
- skan zgody na organizację wydarzenia, podpisany przez Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia (Załącznik nr 1),
- formularz informacyjny o konferencji (Załącznik nr 2).
Wniosek o dofinansowanie konferencji (Załącznik nr 3) należy złożyć mailowo na adres stn@wum.edu.pl najpóźniej trzy tygodnie przed terminem konferencji.
Załączniki prosimy wysyłać w jednym wątku mailowym, w tytule maila "Dofinansowanie organizacji konferencji - [nazwa konferencji]".
Dokładne informacje znajdują się w Regulaminie dofinansowania z budżetu Studenckiego Towarzystwa Naukowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego konferencji organizowanych przez Studenckie Koła Naukowe Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt na adres: stn@wum.edu.pl.