Konferencje naukowe

Studenckie Towarzystwo Naukowe WUM dofinansowuje inicjatywy podejmowane przez Studenckie Koła Naukowe zarejestrowane na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Na jakie cele można uzyskać środki finansowe?

  • wydruk materiałów konferencyjnych,
  • wydruk dyplomów, podziękowań itp.,
  • nagrody dla uczestników.

Dofinansowanie NIE może obejmować poczęstunków, cateringu itp.

Kiedy należy zgłosić się w sprawie dofinansowania?

Do dwóch miesięcy przed terminem rozpoczęcia wydarzenia przedstawiciel Studenckiego Koła Naukowego organizującego konferencję zobowiązany jest dostarczyć drogą elektroniczną:

  • skan zgody na organizację wydarzenia, podpisany przez Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia (Załącznik nr 1),
  • formularz informacyjny o konferencji (Załącznik nr 2).

Wniosek o dofinansowanie konferencji (Załącznik nr 3) należy złożyć mailowo na adres stn@wum.edu.pl najpóźniej trzy tygodnie przed terminem konferencji.

Załączniki prosimy wysyłać w jednym wątku mailowym, w tytule maila "Dofinansowanie organizacji konferencji - [nazwa konferencji]".

Dokładne informacje znajdują się w Regulaminie dofinansowania z budżetu Studenckiego Towarzystwa Naukowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego konferencji organizowanych przez Studenckie Koła Naukowe Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt na adres: stn@wum.edu.pl.