Zgodnie z pkt 22 Regulaminu rejestracji i działania Studenckich Kół Naukowych w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym wszystkie SKN zarejestrowane w WUM są zobowiązane do corocznej aktualizacji danych kontaktowych.
Z dniem 31 października 2025 r. uruchomiono nowy system do aktualizacji danych w Rejestrze SKN. Obejmuje on dwie składowe:
- Przewodniczący SKN składają, w dniach 31.10.2025– 9.11.2025, wyłącznie internetowy Formularz aktualizacji (który zastąpił formularz programu Microsoft Word);
- Członkowie SKN rejestrują się centralnie, do wszystkich SKN, za pomocą innego formularza, który będzie dostępny w dniach 12.11.2025– 21.11.2025.
Następnie dokumenty zostaną, do dn. 24.11.2025, przesłane do SKN do zatwierdzenia w formie plików PDF na adres poczty elektronicznej podany w formularzu.
Dopuszczone są następujące metody uwierzytelnienia (jeden do wyboru):
- wydruk plików, ich podpis odręczny i opieczętowanie – oraz przesłanie skanów;
- opatrzenie plików podpisem elektronicznym – i przesłanie (forma preferowana).
Zatwierdzone pliki prosimy przesłać w ostatecznym terminie do 30.11.2025 na adresy:
- STN: rejestr-skn@wum.edu.pl;
- Biura Organizacji Kształcenia i Spraw Studenckich: malgorzata.ordyniak@wum.edu.pl.
Formularz aktualizacji
Etap zakończony. Jeżeli jako Przewodniczący SKN nie przesłali Państwo w terminie formularza aktualizacji danych SKN, prosimy o niezwłoczne wysłanie wiadomości poczty elektronicznej na adres: rejestr-skn@wum.edu.pl. W innym wypadku zapis Członków do SKN będzie niemożliwy!
Formularz zapisów dla Członków SKN
Formularz będzie dostępny w dn. 12.11.2025– 21.11.2025.