Wnioski o dofinansowanie letnich obozów naukowych - cz. 2

Przypominamy o zbliżającym się terminie składania dokumentów wchodzących w skład drugiej części wniosków o dofinansowanie letnich obozów naukowych zaliczających praktyki.

Dokumenty, które zostały wymienione we wcześniejszym komunikacie (z dn. 01.12.2024) dot. dofinansowania obozów naukowych w pkt: 3, 4, 7, 8 (tj. odpowiednio: lista studentów uczestników Obozu z podaniem wydziału, roku studiów i numeru albumu w WUM; zgody podmiotów, w których będą prowadzone zajęcia dla uczestników Obozu; zgody Dziekanów właściwych wydziałów na zaliczenie praktyk dla studentów - uczestników odbywających podczas Obozu praktyki zawodowe; komplet oświadczeń podpisanych przez uczestników Obozu dotyczących następstw w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Obozie), należy przesłać do 30.03.2025.

Dok. z pkt 7 należy dostarczyć jako już rozpatrzony przez Dziekana właściwego wydziału z decyzją w poruszanej w nim sprawie (prosimy nie wysyłać dokumentów, które nie zostały wcześniej skierowane do Dziekana i nie zawierają decyzji).

Dokumenty należy wysyłać w formie skanu w formacie PDF na adres mailowy: stn@wum.edu.pl, w tytule wpisując: „WNIOSEK O DOFINANSOWANIE OBOZU NAUKOWEGO - [nazwa SKN]”, a potem, w terminie wskazanym przez Zarząd STN, dostarczyć do Zarządu STN w oryginale (w wersji papierowej).

W przypadku dokumentów z pkt 4 i 7 dopuszcza się dostarczenie wydruków ich skanów. Wówczas, w odniesieniu do dok. z pkt 4, zaleca się pozyskanie go w oryginale podczas trwania obozu w miejscu jego organizacji w celu możliwości ew. późniejszego przekazania go do Zarządu STN.

Zgodnie z Regulaminem ubiegania się Studenckich Kół Naukowych działających w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym (WUM) o dofinansowanie na obozy naukowo-szkoleniowe ze środków finansowych WUM decyzję o przyznaniu dofinansowania w określonej wysokości na organizację Obozu podejmuje STN, po zaakceptowaniu przez Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia.

Wnioski złożone niepoprawnie lub po terminie mogą nie zostać rozpatrzone.

Rozsyłanie odpowiedzi na otrzymywane wiadomości mailowe planowane jest po upływie terminu przewidzianego na składanie drugiej części ww. wniosków, tj. po 30.03.2025.